ایــسـتـگــاه حـقـوق
کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی 
قالب وبلاگ

سوال:⁉️ اگر کسی در اثر ازدحام فوت کند خانواده وی دیه را از چه کسی باید بگیرند؟

پاسخ:  📝هرگاه شخص یا اشخاصی در اثر ازدحام کشته شوند و یا جسد مقتولی در خیابان و اماکن عمومی پیدا شود و نتوان این قتل را به کسی منتسب کرد، دیه از بیت‌المال پرداخت می‌شود. فرقی نمی‌کند که متوفی به واسطه قتل عمد کشته شده باشد یا قتل غیرعمد

[ پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۸ ] [ ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

لینک های مفید
امکانات وب